2013 m. sausio 21 d., pirmadienis

Minčių maišalynė.

Šiandien mano galvoje tikra minčių maišalynė. Nebesusigaudau jose. Jos sukasi apie viską - namų darbus, draugus, vasaros prisiminimus, sapną sapnuotą šią naktį, gyvenimą ir jo prasmę, tikybos pamoką, šeimą, pasaulį, lietuvių kalbą, senus klasiokus, muziką ir naujas dainas, draugės gimtadienį, muzikos pamoką, kvailystę iškrėstą prieš ją...Mano mintys sukasi kosminiu greičiu. Gal todėl man visą dieną sukasi galva?
 Iš tiesų aš pavargau. Pavargau kvėpuoti, šypsotis, juoktis, būti laimingai, liūdėti, džiaugtis ar nusivilti gyvenimu. Pavargau nuo visko, tiesiog atsibodo ta pati rutina.O dar toji žiema, kuri dėl šalčio neleidžia iškišti nosies iš namų...Nemėgstu sėdėti vienoje vietoje, noriu vaikščioti, kvėpuoti, bendrauti, o nebūti uždarytai kaip kokiame narve. Nekenčiu būti pririšta! Aš mėgstu laisvę, nevaržomus poelgius, laisvą kvėpavimą, minčių išsakymą...
AŠ MYLIU LAISVĘ!!!
Aš pasiilgau vasaros, senosios mokyklos, senų klasiokų, senelės, vaikystės, ledų, saulės, giedro dangaus, dailės pamokos, muzikos mokyklos, linksmybių, gerų filmų, sesers, buvusių augintinių, senelio, pusseserės, pieštuko, pradinės mokyklos, pirmosios mokytojos, gaivaus lietaus, gėlių kvapo, balionų, dviračio, senosios auklėtojos, muzikos mokytojos, savo pirmųjų auskarų, senosios savęs...Aš tiek daug visko pasiilgau..

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą